Våra produkter
Oavsett om du vill uppleva avancerade och naturliga skönhetslösningar i din hem eller du äger en skönhetssalong och vill erbjuda dina kunder de bästa lösningarna på marknaden, på beautyboost.se hittar du alltid avancerade skönhetsprodukter som överträffar även de mest krävande förväntningarna.  
Är alla skönhetsapparat användarvänliga?
Alla våra skönhetsapparater är utformade för att vara mycket enkla att använda så att du kan få bästa resultat på kort tid. Varje skönhetsapparat levereras också med en användarhandbok som du kan ladda ner från vår webbplats.
Är alla ICONIC skönhetsapparater lämpliga för alla hudtyper?
Ja. Oavsett om du har känslig eller fet hud är varje apparat utformad för att anpassa sig till dina behov och erbjuda dig högkvalitativ hudvård. Det instämmer att vissa av våra apparater rekommenderas för mogen hud, medan andra fungerar bäst när de används på huden som visar de första tecknen på åldrande. Men den här informationen anges alltid i produktens beskrivning.
När kommer jag att se resultaten?
Alla våra skönhetsapparater är utformade för att erbjuda resultat på kortast möjliga tid. Beroende på ditt hudproblem kan detta innebära ett par dagar upp till två eller tre veckor.
Erbjuder ni garanticertifikat för alla er skönhetsapparat?
Ja, det gör vi. Varje apparat som vi säljer har ett garanticertifikat.
Kan jag prova en skönhetsapparat innan jag köper den?
Tyvärr har vi inte en fysisk plats ännu så du kan inte prova dessa innan du bestämmer dig för att köpa dem. Vi har dock en utmärkt returpolicy och om du inte är nöjd med en produkt kan du enkelt skicka tillbaka den till oss och du får 100% återbetalning.

Beställningar och inköp
När får jag min beställning?
Om du har gjort en specifik beställning kan du enkelt kontrollera din beställningsstatus här. Om du är intresserad av att veta hur lång tid det skulle ta för din beställning att anlända från det ögonblick du placerar den, se vår fraktpolicysida.
Accepterar du internationella beställningar?
Ja, det gör vi. Men för närvarande tar vi endast emot beställningar inom Europa. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter, och vi ber dig kontakta oss om du har ytterligare förfrågningar. Dock detta gäller endast våra skönhetsapparater inte annan hudvård.
Är det säkert att använda mitt kreditkort på din webbplats?
Vi tar säkerheten på största allvar. Det är därför vi använder den mest avancerade krypteringstekniken när du gör din beställning online (SSL). Vi vill att alla våra kunder ska veta att de säkert och säkert kan köpa produkter från vår webbplats och att vi garanterar sekretess för personuppgifter, inklusive kreditkortsuppgifter.
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar både PayPal och SWISH Handel, Visa® och MasterCard för alla köp.
Kvalificerar jag mig för gratis frakt?
Beroende på värdet på din beställning kan du kvalificera dig för fri frakt. Annars kan du kontrollera fraktkostnaden på vår fraktpolicysida. Se den här sidan för att ta reda på hur du kan dra nytta av gratis frakt.

Returer
Kan jag returnera en vara som jag har köpt på din webbplats?
Ja, det kan du. Om du inte är nöjd med produkten kan du returnera den till oss inom 14 arbetsdagar och du kommer att få tillbaka dina pengar. Observera att kostnaden för att skicka tillbaka produkten till oss kommer att stödjas av dig.
Kan jag returnera en defekt produkt?
Alla våra skönhetsapparat drar nytta av garanticertifikat.  Om en produkt är defekt eller om den inte fungerar medan den fortfarande är under den garanterade perioden, kommer vi att ersätta den produkten utan några kostnader från din sida.
Kan jag byta en produkt mot en annan?
Om du av någon anledning vill byta ut en skönhets apparat mot en annan på vår webbplats kan du göra det inom 14 arbetsdagar från det första köpet.